NEVÍTE SI RADY? | |
Volejte: Ing. Martin Přibyl +420 724 362 301 | Pondělí - pátek 9:00- 16:00 |
NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI? | |
Vyfoťte díl a pošlete ho na: E-mail: info@zaluzieservis.cz WhatsApp: +420 724 362 301 |
Doprava
- Úvod
- Reklamace zboží
Je nám velice líto, že jste se dostali do situace, že musíte řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit, aby proces reklamace byl pro Vás co nejpříjemnější.
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na e-shopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu zaluzieservis@seznam.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, vyzveme Vás k zaslání reklamovaného zboží s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu: Dupri s.ro., U Výstaviště 507/6, 370 05, České Budějovice
- Reklamaci se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase, nejpodzději však do 30ti dnů. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení kupní ceny.
Reklamační formulář ke stažení ZDE.
Záruka
Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.
Ing. Martin Přibyl
zakladatel zaluzieservis.cz